Teenuse disain ja kasutaja­kogemus

Strateegilised lahendused jätkusuutlikele ja kasumlikele teenustele

FOOKUS

Kasutajakesksed ja äriliselt jätkusuutlikud teenused, mis vastavad muutuva ühiskonna ja majanduse vajadustele, parandades kasutajakogemust ning teenuste kvaliteeti.

MEETODID

  • Probleemistiku analüüs ja kasutajauuringud
  • Teenuse prototüüpimine ja testimine
  • Teenuse ökosüsteemi ja ärimudelite modelleerimine

TULEMUS

Uued teenusekontseptsioonid, optimeeritud kasutajakogemus ja rakendatavad teenuseprototüübid, mis loovad tõhusamaid ja innovaatilisemaid teenuseid.

MÕJU

Parandab kasutajakogemust ja teenuste kvaliteeti, toetab teenusepakkujate konkurentsivõimet ning loob ärilist ja sotsiaalset väärtust.

SIHTRÜHM

Avalik sektor, omavalitsused, sotsiaal-, tervishoiu- haridus- ja kultuuriasutused, pangandus ja kindlustus, jaekaubandus, logistika- ja transpordisektor, digiteenuste pakkujad, start-up’id.

ERIALAD

Teenusedisaini strateegiad ja innovatsioon (MA).

Ära unusta erialadeülest universaalsust - võta ühendust ja disainime täpselt sulle sobiva koostöö!