Teenuse disain ja kasutajakogemus
Strateegilised lahendused jätkusuutlikele ja kasumlikele teenustele
FOOKUS
Kasutajakesksed ja äriliselt jätkusuutlikud teenused, mis vastavad muutuva ühiskonna ja majanduse vajadustele, parandades kasutajakogemust ning teenuste kvaliteeti.
MEETODID
- Probleemistiku analüüs ja kasutajauuringud
- Teenuse prototüüpimine ja testimine
- Teenuse ökosüsteemi ja ärimudelite modelleerimine
TULEMUS
Uued teenusekontseptsioonid, optimeeritud kasutajakogemus ja rakendatavad teenuseprototüübid, mis loovad tõhusamaid ja innovaatilisemaid teenuseid.
MÕJU
Parandab kasutajakogemust ja teenuste kvaliteeti, toetab teenusepakkujate konkurentsivõimet ning loob ärilist ja sotsiaalset väärtust.
SIHTRÜHM
Avalik sektor, omavalitsused, sotsiaal-, tervishoiu- haridus- ja kultuuriasutused, pangandus ja kindlustus, jaekaubandus, logistika- ja transpordisektor, digiteenuste pakkujad, start-up’id.
ERIALAD
Teenusedisaini strateegiad ja innovatsioon (MA).